0
Your cart
Your cart is empty.
Please go to Shop Now
מוצר מחיר כמות סכום ביניים

תמחור מנות אוכל-איך לתמחר מנות אוכל ?

איך לתמחר את האוכל שלי

אם את/ה אדם שאוהב בישול ויש לך כישרון לזה, אולי שקלת לחלוק את היצירות הקולינריות שלך עם אחרים ולהרוויח קצת כסף נוסף על ידי מכירת ארוחות ביתיות. אבל, השאלה שעולה היא, כמה אתה צריך לגבות עבור הבישול הביתי שלך?

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו שכן ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על מחירה של ארוחה ביתית. הנה כמה מהגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת קביעת המחיר עבור המנות הביתיות שלך:

מרכיבים: עלות המרכיבים היא הגורם הברור ביותר שיש לקחת בחשבון בעת קביעת המחיר של ארוחה ביתית. תרצה לשקול את העלות של כל המרכיבים המשמשים במתכון שלך, כולל עשבי תיבול טריים, תבלינים ותבלינים

זמן הכנה: בזמן קביעת המחיר יש לקחת בחשבון גם את הזמן והמאמץ הנדרשים להכנת הארוחה. ארוחה הדורשת מספר שעות הכנה ובישול בדרך כלל תעלה יותר מארוחה שניתן להכין במהירות.

אריזה: ומשלוח: אם אתם מתכננים להציע שירותי משלוח או אריזה לארוחות הביתיות שלכם, יש לקחת בחשבון גם עלויות אלו. עלויות אריזה ומשלוח יכולות לכלול את העלות של מכולות, תוויות והוצאות הובלה.

תחרות: מחיר הארוחות הביתיות שלך יושפע גם מהתחרות באזור שלך. כדאי לקחת בחשבון את המחירים שגובים עסקי מזון אחרים עבור מנות דומות.

רווח: לבסוף, תצטרכו להחליט על שולי רווח שמתאים לעסק שלכם. זה יכול להיות איזון קשה להגיע אליו, מכיוון שאתה רוצה להציע מחיר תחרותי ועדיין להרוויח.

לאחר שקלתם את הגורמים הללו, תוכלו לקבוע מחיר עבור הארוחות הביתיות שלכם. למחיר 30% עד 50% כדי לכסות את זמן ההכנה, האריזה והמשלוח ושולי הרווח שלך.

לדוגמה, אם העלות הכוללת של מרכיבים למנה היא ₪20, תוכלו להוסיף  30% (₪6) או 50% (₪10), מה שיביא את המחיר הכולל של המנה ל-₪26 או ₪30, בהתאמה.

חשוב גם לציין שחלק מהלקוחות עשויים להיות מוכנים לשלם יותר עבור ארוחות ביתיות איכותיות, במיוחד אם הן עשויות עם מרכיבים אורגניים או טריים.  לכן, ייתכן שתוכל לגבות יותר עבור המנות שלך אם אתה מכוון ללקוחות שמעריכים מרכיבים איכותיים טריים ובישול ביתי.

לסיכום, מחיר המנה הביתית שלכם יהיה תלוי במספר גורמים, ביניהם עלות המרכיבים, זמן ההכנה, האריזה והמשלוח, תחרות ושולי הרווח. על ידי התחשבות בגורמים אלה וחישוב מחיר הוגן, אתה יכול להציע מנות ביתיות טעימות ועדיין להרוויח.

הרשמה לניוזלטר

עדכונים ומנות טעימות ישר לאימייל

Protected by Security by CleanTalk